יום שני, 29 בדצמבר 2014

יום הולדת 3 לבלוג מה אתה שומע?

גם השנה בחרתי לחגוג את יום ההולדת של הבלוג בפוסט חגיגי. משום מה אני מתרגש מהיום הולדת של הבלוג שחל היום (29/12) לא פחות מיום ההולדת שלי (שדרך אגב חל ב-20/1) לא יודע למה, אולי כי המוזיקה והעיסוק בה הוא חלק מהDNA שלי

סוחב ציוד באינדינגב 2014
אני חושב שבהתבוננות לאחור זו היתה השנה הכי טובה של הבלוג. אני מאמין שרמת הכתיבה שלי השתפרה. ושבאופן כללי הצלחתי להתפנות קצת יותר לטובת פוסטים אישיים וסקירות מאשר השקעה בקונספט של "מה אתה שומע?" שבו האמנים אומרים לי מה הם שומעים. אני חושב שבמידה מסויימת הפרוייקט הזה דיי מיצה את עצמו כי לאחר שנתיים זה פחות מעניין מה שומע אמן מסויים שנמצא אי שם בתחתית הבלוג.

אחד הדברים הכי משמחים שקרו במהלך השנה הוא שחזרתי קצת לנגן בהופעות בעצמי. גם התארחתי אצל חגי גוטמן, חבר יקר ומנטור לאופטימיות וגם לקחתי חלק בהופעות של אהד פרי כנגן חשמלית או בס.

השנה הייתי שותף להפקת פסטיבל רוק&רמלה בסמיר לייב סטייג' והגשתי פינות קצרות על פי הקונספט של הבלוג ברדיו עמק יזרעאל בתוכנית On the rocks של עודד מזרחי.

בנוסף לכך הפוסטים שלי זכו להרבה יותר חשיפה (כמו פוסט הזמרות הכי טובות שמאזיני גלגל"צ לא מכירים), ואפילו הצליחו לעניין גם את ynet  וחורים ברשת וכמובן סיכום השנה המוצלח שזכה ללמעלה מ-700 צפיות בפחות מ-10 ימים..

זו היתה שנת שיא מבחינת כמות ההופעות שבהן הייתי ואני מקווה לשבור אותו ב-2015!

בקיצור היה מעניין וכיף!

בדיוק כמו לפני שנה גם השנה אחד הדברים הכי כיפיים שקרו בעקבות הכתיבה פה היא ההיכרות והידידות עם המון מוזיקאים מוכשרים ונפלאים שיוצרים, משתתפים ומשתפים.

לכל הפוסטים האישיים לחץ כאן

מי שעדיין לא עשה לייק לעמוד מוזמן

זאביק

ונסיים עם שיר כי איך אפשר בלי:

שיר אהבה אדיר לקודן של הרכב








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...