יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

סקירת הופעת השקת האלבום של מיה יוהנה - מועדון האזור - 22.8.2015

שעתיים לפני תחילת ההופעה של מיה יוהנה ב"האזור" היא כבר הוכתרה כהשקה מוצלחת במיוחד, למה? כי סוכנות הניהול שלה, היא בעצמה ומועדון האזור דיווחו על Sold out. כל שנותר הוא רק להגיע למקום ולנסות לפלס את הדרך כמה שיותר קרוב לבמה ולהחשף עוד קצת לקרינה הזו שנפלטת ממיה וששמורה רק לאנשים כמוהה

מיה מוכרת בביצת האינדי כבר כמה שנים וקיבלה קצת יותר חשיפה בתוכנית The voice. היא זמרת נפלאה, ששרה בעברית ובאנגלית בקול פעמונים צלול.

בספטמבר 2014 כתבתי את פוסט "הזמרות הכי טובות" ומיה היתה אחת מהן. רצה הגורל ושבוע אחרי זה נפגשנו לראשונה פנים מול פנים בהופעה של חבר בצוזאמן. מאז ובמשך השנה שתבוא, נפגשנו למעלה מ-10 פעמים בהופעות שונות ברחבי הארץ. למה אני מציין את זה?

משום שמיה היא זן נדיר בקרב אמנים. היא נטולת אגו ונוהגת לפקוד כמה שיותר הופעות של חברים. (דבר שהוא נדיר יחסית) מפרגנת בכל הזדמנות, מתארחת ומארחת ונותנת מעצמה לכולם.

זו אחת הסיבות לכך ש"מה יש לומר? כל הכרטיסים נמכרו מראש" כולם מחזירים למיה אהבה בענק ומכל הלב.
בספירה גסה הצלחתי לזהות למעלה מ-40 אמנים, יוצרים, מפיקים, בלוגרים, צלמים ואוהדים שבאו לראות את מיה משיקה את אלבום הבכורה שלה. לא זכור לי מתי ראיתי כל כך הרבה מוזיקאים בהופעה של מישהו ואני מבקר בלא מעט הופעות. 

את ההופעה פתחה נועה ברירו NOABE הנפלאה בפני עצמה וחברה טובה של מיה. ובהמשך מיה עלתה בשמלה לבנה ועם כל הכריזמה שלה והשתיקה גם את השורות האחוריות במועדון האזור. מיה ממגנטת ועם נוכחות בימתית חזקה ואי אפשר לקחת את זה ממנה. זה הערב שלה.

השירים של מיה למי שטרם שמע הם שירי סופט-פולק-רוק שמיימיים בהפקה של סאן טיילור (ארנון נאור שגם ניגן בגיטרה אקוסטית בהופעה) שירים שמצליחים לגרום לך לעצום עיניים ולהתמסר. אני באופן אישי מקשיב למוזיקה בדרך כלל בנסיעות אז אני משתדל לא לעצום עיניים, אבל אני יכול לראות בדמיון את מיה עומדת יחפה באולפן בקיבוץ העוגן ושרה את השירים בקולה הנעים.

בעמדת האורח התארח תומר ישעיהו (Isaiah) מפיק ומוזיקאי עילוי בפני עצמו שגם עבר כברת דרך מכוכב נולד ועד ימיינו כמפיק מבוקש מאד. תומר ניגן על בוזוקי והוסיף את הסאונד המיוחד שלו לערב של מיה.


בסוף ההופעה וכפי שנהוג בארועים כאלה מיה הקריאה רשימת תודות ארוכה ביצעה את הסינגל הראשון מהאלבום When the sky ונפרדה מהקהל. ומיה כמו מיה, מיהרה ישר לעמדת החיבוקים מבלי להיכנס לחדר האמנים להתרעננות (כפי שרבים אחרים עושים לאחר הירידה מהבמה).

יש לציין כי לאור ההצלחה במכירת הכרטיסים בקרוב יפורסם מועד חדש להופעה של מיה. הישארו מעודכנים בדף הפייסבוק שלה:

https://www.facebook.com/MayaJohannaMusic

מומלץ ביותר :)



תודה על הסיוע בהכנת הסקירה למעיין בר יואל מ-MBY ויובל ביטון מהבלוג: http://beat-on-musicblog.blogspot.co.il/










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...