יום שבת, 2 באפריל 2016

אביב משולם מפרויקט - לוויתנים בפוסט אורח אביבי

אביב משולם, צילום: עוז ברק
׳לוויתנים׳ הוא הרכב ופלטפורמה מוסיקלית שיצרו המוזיקאים והמפיקים אביב משולם ותומר ברוך, בהשתתפותם של מגוון אקלקטי של מוזיקאים וזמרים שהשתתפו ולקחו חלק משמעותי בהקלטות: רונה קינן, ארקדי דוכין, סיון טלמור, אורון שרי (׳העברית׳), עדן לשם ('Hush Moss'), וכרמל אקמן. האלבום ״אחרי גופי המים״ הוקלט בשלמותו ב׳מרתף׳ - אולפן ההקלטות של אביב במושב נטעים. בבידוד, באינטימיות ובמרחק מהעיר הם חקרו ועיצבו את הצלילים והקולות שחיפשו. התוצאה היא פופ אלגנטי שלא מתחשב בכללים. האלבום המלא עתיד לצאת ב 2016

אביב משולם כתב לבלוג על 5 שירים שהשפיעו על האלבום החדש;

The Budos Band - Unbroken, Unshaven

ערבוב מדהים של ספגטי, אפרוביט, סול ופאנק על-ידי החבורה המטורפת הזו מברוקלין


Mercedes Sosa - Dorotea la cautiva
שיר שגיליתי רק לאחרונה, סוף העולם


DRC Music - Lingala
באופן לא מפתיע - דיימן אלברן מצא אנשים מוכשרים בקינשסה, קונגו


Otis Redding - A Change Is Gonna Come
אוטיס רדינג הספיק לעשות את כל זה ולמות בגיל 26. 


iamamiwhoami - y
דברים שסקנדינבים עושים הכי טוב



שיתוף פעולה משמעותי נוסף התחיל אחרי סיום ההקלטות יחד עם הבמאי והיוצר הייחודי אור פליישר. אור משלב בין אומנות לטכנולוגיה מתפתחת ויצר לפרויקט "לוויתנים" רובד אינטראקטיבי עשיר, מרתק ובלתי נפרד מהמוסיקה.

׳מיתוס׳ הוא סרט אינטראקטיבי קצר המתרחש במציאות מדומה ומאפשר צפיה דרך שלל פלטפורמות הכוללות מחשבים, סמארטפונים ומשקפי מציאות מדומה. בשיר ׳האם אוכל לאהוב בשלווה׳ המשתתף יכול לשלוט בנקודת מבטה של המצלמה - מה שיוצר חוויה אישית, עמוקה וסוריאליסטית.

הסרט זמין באתר האינטרנט ומאפשר למשתתף לבחור את הגרסה המתאימה למכשירו. הסרט הוא הראשון מסוגו בישראל ומכיל אלמנטים חלוציים בעולם.


׳מיתוס׳ נבחר להשתתף בפסטיבלים בינלאומיים רבים ויתחרה במספר קטגוריות. בין הפסטיבלים: The Kleidoscop VR Film Festival שיערך בעשר ערים מרכזיות בארה״ב ובקנדה,
New Media Film Festival שיערך בלוס אנג׳לס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...